wtorek, 7 października 2008

nie o to chodzi

co sie kurwa dzieje... ja sie zapytuje... co. sie. kurwa. dzieje. nie chodzi mi o burdel w PZPN, o kuratora ktory niby jest a go nie ma bo nikt go nie slucha, o seppa blattera ktory chce nam zabrac wszystkie mistrzowstwa swiata i europy do konca millenium, a potem jednak nam oddaje bo pan minister wcale nie chcial tego kuratora i on nie po to byl i w ogole.
nie o to chodzi.
nie chodzi o jaroslawa mniejszego ktory razem z paroma tuzinami swoich prawych i sprawiedliwych postanowil najpierw spierdolic z glosowania, potem zrobic "spontan" konferencje 100 metrow od sali obrad w pelnym blasku fleszy, a po jakims czasie napisac i wyslac usprawiedliwienie z powodu nieobecnosci ze szczerymi "niemozliwymi do pokonania trudnosciami" w tresci. a to wszystko po to zeby odzyskac 300zł ktore szanownym naszym deputowanym sie odcina za kazda NIEUSPRAWIEDLIWIONA nieobecnosc.
nie o to chodzi.
nie chodzi o naszego prezydenta, ktory wpadl na genialny w swej prostocie pomysl - podczas swojego jak zwykle porywajacego i dynamicznego orędzia zaproponowal, zeby decyzje o reformie naszych spraw zdrowotnych (ktore sa w tak glebokiej kupie, ze nawet gastrolodzy brzydza sie przy niej majstrowac) podjął "lud" - ten sam lud o ktorym Cabanis (teraz wam blysne znajomoscia historii) filozof francuski z czasów okołonapoleonskich napisal "wszystko dzieje się dla ludu i w imieniu ludu, nic przez lud ani jego nierozważnym dyktandem". na temat "ewentualnej mozliwosci komercjalizacji" szpitala, przychodni czy poradni ma sie wypowiedziec za pomocą krzyzyka pan hydraulik, pani sprzedawczyni, pan inzynier-elektronik albo pani magister towaroznawstwa na specjalizacji - produkty mączne. kurwa, moze wrocmy wszyscy do osad z gałęzi i żywicy i za pomoca odglosow bębenka na wiecu plemiennym decydujmy o prawie i obyczajach modlac sie do Swaroga i pijąc krew swiezo upolowanych rogaczy. przynajmniej nie bedziemy potrzebowac ZOZów i innych NFZów. sprawa rozwiazana.
ale nie o to chodzi.
nie chodzi mi wreszcie o to, ze zbliza sie jesien, potem zima, ze bedzie ciemno zimno i ponuro, a biale buty beda sie brudzily szybciej niz dochodzi prawiczek za pierwszym razem, ze nie wygralem dzisiaj 9milionow w kumulacji, mimo ze dalem szczesciu szanse, ze ser morski zamiast kosztowac 12.99 kosztowal dzisiaj 15.99 za kg i ze za ogladanie ludzi ktorzy podgladaja moje fotki i mowia sobie "hmmm to jest fajny gosc chcialbym byc nim/chcialabym byc z nim" pewien portal postanowil kasowac po smsie (bo skoro na 4fun.tv codziennie tysiac pojebanych dzieciakow wysyla sms-chaty, to czemu by nie mielibysmy na tych niedorozwojach zarobic).
NIE o to chodzi.
wiec o co? chodzi o to, ze w nocy z niedzieli na poniedzialek UPC pomieszalo mi czestotliwosci kilkunastu programow i zamiast vh1 mam rosyjskie pokwiki, zamiast tvn turbo i golych cyckow po 24 mam mrówki i tylko TV Trwam nadaje jak gdyby nigdy nic, psia mać. KURWA MAĆ, co się dzieje...

p.s. w watykanie mozna uprawiac seks majac 12 lat. czaisz...
Źródło: TUTAJ

6 komentarzy:

żebruś pisze...

Przestań sapać, kurwa :)

Anonimowy pisze...

jak to? na którym portalu trza płacić za oglądanie fotków?

Anonimowy pisze...

wyrzuć odbiornik tv
Żą

owiec pisze...

nie moge, jestem uzalezniony od trajkotania :)

na naszej-waszej-klasie.

Cookie pisze...

wlasnie, nie maruderuj!
a gole cycki to wieszco ;>

owiec pisze...

mam bloga i moge sobie marudzic :P