czwartek, 18 czerwca 2009

Droga do szczęścia

na krótko:

4 komentarze:

ANONIM pisze...

" Administrator bloga wyłączył możliwość wysyłania nowych komentarzy do tego posta "

Ż E N A D A - ktoś ma odmienne zdanie i odbierasz mu prawo wypowiedzi ?

ANONIM i Anonimowy to dwie różne osoby

owiec pisze...

zamknalem dyskusje w komentarzach do poprzedniej notki. nie wiem kto z was jest anonimem, kto anonimowym, dopóki nie podpisujecie sie pod komentarzami, to mnie nie interesuje kto jest kim.

masz/macie odmienne zdanie. szanuje to. niemniej jednak piszemy z dwoch zupelnie roznych pozycji i przez wymiane kilku komentarzy nie znalezlismy wspolnej plaszczyzny. z tego wynika ze nie dojdziemy do porozumienia, a jalowe przerzucanie sie argumentami nie pasujacymi do siebie mnie męczy. moglibysmy do konca swiata pisac "ja mysle ze fajnie" "a ja mysle ze nie", tylko po co. dlatego zamknalem tamta dyskusje.

bo mogę ;)

tutaj tez zamkne jesli jakas sie zacznie. nie prowadze otwartego portalu informacyjnego tylko prywatnego bloga. stad opcja zamkniecia rozmowy, ktora po przedstawieniu wzajemnych argumentow, stala sie bezcelowa.

pozdrawiam :)

Kszynka pisze...

Ej Owieczko ja sobie tylko zazartowalem przepraaaszam !!

owiec pisze...

nie gniewam sie, widac na zalaczonym obrazku :P

koniec wyglupow! powiedzielem :D