wtorek, 17 listopada 2009

Łona & The Pimps Unplugged

Jeśli...

chuja tam jeśli, nie ma opcji żebyś nie lubił, cofamy "jeśli" i na to miejsce wpisujemy... hmmm, ok, już mam: Drogi Fanie Dobrego Brzmienia! Już 6 Grudnia, w dzień św. Mikołaja, patrona wszystkich fikuśnych opakowań i kolorowych kokardek, w Klubie 13 Muz czeka na Ciebie prezent. Nie byle jaki to prezent, ba, prezent to zacnej jakości i przedniego wykonania. Zakład? Ok, sprawdź mnie:

Co, nie przekonał Cię mim Rymek? Nie wierzysz, że dadzą radę bez kabla? Bądź my guest:


Teraz to już na pewno pokiwałeś głową z uznaniem. Łona & The Pimps już 06.12 na unikalnym koncercie w Klubie 13 Muz. Bądź tam (bo ja nie będę mógł), a potem powiedz mi jak było. Ok?

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

An Error has occured :|
No jak ma mi sie spodobac kOrwa

owiec pisze...

pszesz dziala normalnie jedno i drugie dobrzewiesz zaprasza :>

ten error to chyba occured nie u mnie :D

Anonimowy pisze...

w dupie masz swoich fanow k0rwa ;P


D.

owiec pisze...

jaaaa? w dupie?

to byl hit ponizej pasa, oj ponizej, prawie w kolano :P

http://www.youtube.com/watch?v=7ewdWFmUm6c - rymkowa zapowiedz

http://www.youtube.com/watch?v=ayr0qXppofo bumboxowy dowód

PROSZĘ UPRZEJMNIĘ :)))

Cookie pisze...

<3 Rymek

Anonimowy pisze...

matolek jest kontent:|