czwartek, 29 maja 2008

daily news

na wstępie Wielkie Joł dla świezo upieczonego inżyniera Salsy a.k.a Temperówy który to, jako kolejny młodszy ode mnie człowiek, wyprzedził mnie w wyscigu po tytuł (oficjalny oczywiscie; tytuł luja-menela mam już zdobyty dozywotnio). jutro oblewamy. symbolicznym piwem rzecz jasna :)

drugie Joł dla naszych malarzy-rajterów Kredy i Paukosa za występ na focie w Newsweeku

a teraz z innej beczułki - wszystkim Wam sledzacym z wypiekami na twarzach losy mojej kariery obrońcy kraju przed najeźdźcą donoszę co następuje. otóż - dzisiaj po rozmowie z uprzejmym panem kapitanem w niebieskim przykrótkawym mundurze dowiedziałem się, że chętnie widzieliby mnie w roli kierowcy ciężarówki (bo mam prawo jazdy) i ze zapraszaja mnie na badania i ze 3 razy juz mnie odraczali i ze nie ma podstaw zeby zrobic to 4 raz (chociaz ja naliczylem 2) i ze czemu mam inny adres zamledowania niz u nich w dokumentach i zebym nie przepraszal bo to wina urzędu i ze jak mnie przywroca w prawach studenta na moim kierunku (ktorym jest, cytujac moja szefowa "tfu, politologia") to moge w kazdej chwili przyniesc zasiwadczenie i mnie jednak odroczą i zebym nawet nie myslal o jakims fikcyjnym pierwszym roku łąkarstwa czy innego ścierwa bo nawet na taki wniosek nie spojrzą. krotko mowiac na 24 czerwca mam wezwanie na badania psychofizyczne, podobno bardzo smieszne (wg niejakiego Fallusa) ale do tej pory powinienem sie juz uporac z papierkami i moc spokojnie czekac na armie zawodową :) niemniej jednak rozwaze zwycieska opcje w sondzie czyli Mauritius :)

z nowosci filmowo-muzycznych:
- podobno Metallica w Chorzowie rozpierdolila wszystkich w drobny mak i zagrali koncert sezonu.
- na pewno 15.10 na Torwarze wystąpi Alicia Keys (nie, dzisiaj nie jest 01.04 :P)
- chodzą słuchy ze pojawią się nowe części Rocky'ego (chyba na oddziale geriatrycznym) i Robocopa (podobno w 3D... no nie wiem nie wiem :) moze robocopa zagra stallone i w ten sposob polacza te dwa projekty w cos ciekawego :)
- pojawily sie rowniez plany nagrania 4 czesci Gliniarza z Beverly Hills. troche to smutne, że Eddie Murphy, swego czasu najśmieszniejszy czarnuch świata majacy na swoim koncie genialne Delirious i Raw, wlasciciel TEGO smiechu, musi wracac do roli Axela Foley'a zeby sie dzwignac po serii upokarzajacyh rol grubych grubszych norbitów dollitlów i innych kandydatów do zlotej maliny. mam tylko nadzieje ze czwarty gliniarz bedzie rownie dobra kontynuacją co czwarta zabójcza broń.
- a carmen electra wypuści na rynek własną serię rurek do striptizu. przenośnych. zebys jedna z drugą kolezanko mogla wygibasa z golym cycem zrobic gdy tylko najdzie cie ochota :)

taka rura z pewnością przyda się w przyszłości niektórym naszym szóstoklasistkom (dla ich kolegów z klasy mamy szpadle w castoramie, ceny promocyjne). czemu? jak wynika z rezultatów testu pisanego w tym roku przez tą przemiłą mlodziez NASI (zachodniopomorscy) szóstoklasisci są najslabsi w skali kraju. nawet 'teoretycznie zacofana' sciana wschodnia jest w tym roku lepsza. nO AlE jAk sIe WiEkShhHosC CzAsó SpeNdZa nA gG albo uskutecznia inne równie mózgojebliwe czynnosci typu siedzenie na lawce, nagrywanie w kiblu szkolnym filmikow na youtuba czy ogladanie Włatców Móch to nic dziwnego, że potem nie wie sie "kture słowo jak sie pishem" albo gdzie lezy ta zjebana afryka. moze to brzmi jak typowe narzekanie niecostarszego pryka ale wydaje mi sie ze jeszcze pare lat temu dzieciarnia byla bardziej lotna, miala jakies hobby, jakies zainteresowania a teraz? wystarczy losowo wybrac jakis profil na gronie, rocznik 1990 i wzwyż, żeby w rubryce 'o mnie' znalezc "jestem jaki jestem i sie nie zmienie nie rozkazuj mi" albo "wariatka, krejzolka, lubie fazowac" a w rubryce 'zainteresowania' - "(L)egia, zakupy, gadugadu, kolerzanki, błyszczyki, muzyczka, ziomki, spanie, upszykszanie zycia, dużo - nie chce mi sie wymieniac". jesli ktos ogladal amerykanska komedie "Idiocracy" to wie czym to grozi. no nic, smiesznie bedzie przynajmniej :D

+ mjuzik, parę numerów z płytu Lanu (troche rapu, troche brokenu, troche po trochu):
Lanu feat. Kero One - It's Time
Lanu - Don't Sleep (pt. 1 & 2)
Lanu feat. Christine Derelas - Shine
jakby sie komus spodobalo to mam cala plyte :)

Brak komentarzy: