piątek, 30 maja 2008

piątek weekendu początek

dzisiaj przedweekendowo dwa filmiki:

pierwszy dzięki uprzejmości inżyniera Salsy, Mr Fantastic z przesłuchań do 4 edycji amerykanskiego So You Think You Can Dance. bez zbednych komentarzy. geniusz.



drugi natomiast przywołany z odmętów mojej zajebistej pamięci trzy-lub-czterolatek rapujący numer bow wow'a i raczący nas probka c-walk'a.



a na deser okladka nowej plyty nerdów:
teledysk do pierwszego singla 'everyone nose' (chociaz remix z kanye, lupe i pusha t o wiele bardziej mi lezy)


oraz drugi 'wycieknięty' numer z płyty:
N.E.R.D. - Spazz

wiem ze po dwoch numerach nie powinno sie oceniac plyty, ale zapowiada sie ciekawie (spazz jest niemal drumowy). mam nadzieje ze mimo ze pharell ssie ostatnimi laty (w zasadzie od wydania solowej plyty) monstrualnie, to nie wplynie to na poziom nerdów, ktorzy jednak dziwnym trafem opierają się wplywowi niemocy twórczej swojego frontmana. czytam ten akapit ktory wlasnie napisalem i za chuja nie moge zrozumiec jak mi sie taka składnia bandycka ulozyla ale mam nadzieje ze sie polapiecie :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nowe Nerdy:

http://rapidshare.com/files/120771287/NE-SS.part1.rar
http://rapidshare.com/files/120781320/NE-SS.part2.rar